מעסיקים מספרים

יש לי תקשורת

"מיקומכם בתור הוא – אחת "
אתם בוודאי מכירים את ההתרגשות הקטנה שאוחזת בכולנו בשניות לפני שנציגי שרות הלקוחות הטלפוני עונים לנו.
התרגשות המשלבת סוף להמתנה על הקו וגם תקווה לפתרון לבעיה שלשמה התקשרנו.
אבל לא כולכם מכירים את ההשקעה הרבה שיש מאחורי ההכשרה וההעסקה של הנציגים שנמצאים בצד השני של הטלפון .
חברת "יש לי תקשורת" היא אחת החברות הגדולות בצפון לגיוס הכשרה וליווי של נציגי שרות לקוחות והיא מספקת שירותים עבור החברות הגדולות במשק ומעסיקה בהצלחה רבה לא מעט עובדים עם מוגבלות .
שוחחנו עם יעל, מנהלת משאבי האנוש בחברה, וביקשנו שתספר לנו על החויה של העסקת עובדים עם מוגבלות ועל הקשר שלה עם מרכז התמיכה למעסיקים המופעל ע"י המטה לשילוב אנשים עם מוגבלות.
"בהתחלה לא היתה התכווננות מיוחדת לעובדים עם מוגבלות" מספרת יעל "העובדים עם מוגבלות שקלטנו היו כאלו שהגישו מועמדות דרך מודעות הדרושים הרגילות"תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏אדם אחד או יותר‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏
אבל ניסיון מוצלח במיוחד עם כמה עובדים כולל עובד שהתקדם למשרות ניהוליות בחברה הוביל אותנו להבנה שבהרבה מקרים לא רק שאין חסרונות לעובד עם מוגבלות אלא שיש גם יתרונות: "עבודה בשירות לקוחות היא עבודה הדורשת הכשרה לא קצרה וצבירה של ניסיון ומצד שני היא יכולה להיות מאוד שוחקת ולכן היכולת להתמיד לאורך זמן היא אחת היכולות שיותר חשוב לנו למצוא בעובד"
בחברה החליטו לפנות באופן מכוון לארגונים העוסקים בהשמה של עובדים עם מוגבלות ובהמשך גם נוצר הקשר עם מרכז התמיכה למעסיקים.
"אנשי מרכז התמיכה התחילו ללוות אותנו ולסייע לנו הן בגיוס ובהעסקה של עובדים והן בהגשה למכרזים שונים של המדינה על מנת לקבל התאמות ותמיכות כספיות המגיעות לנו כמעסיקים של עובדים עם מוגבלות "
עינת, מנהלת מרכז התמיכה למעסיקים בצפון, מוסיפה: "לפני שלוש שנים פנו אלינו מ"יש לי תקשורת" ומאז התחלתי ללוות אותם באופן אישי. מטרת הליווי היא להעניק לארגון את הכלים המיטביים על מנת ליישם את צו ההרחבה להעסקת עובדים עם מוגבלות בצורה המיטבית ביותר.
יעל יודעת לפנות אלינו בכל פעם שהיא נתקלת באתגרים ובהתמודדות הקשורים להעסקת עובדים עם מוגבלות, אנו דנות בכל מקרה לגופו חושבות יחד על הדרכים הנכונות לצלוח את האתגרים. בנוסף, צוות מרכז התמיכה למעסיקים ביצע הדרכות צוות בארגון בנושא שילוב עובדים עם מוגבלות ומחבר את הארגון לכלי סיוע הניתנים ע"י המדינה בנושא.
אני שמחה לראות שכיום יעל כבר צברה ניסיון וידע מקצועי רב ובהתאמה האינטנסיביות של הליווי ירדה- וזאת בעצם השאיפה שלנו לאפשר לארגונים להגיע להתמקצעות מרבית בתחום "

אם גם אתם רוצים להצטרף להצלחה- דברו איתנו, אנחנו מחכים לכם.

YLT – יש לי תקשורת